.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
از گوشه و کنار سیاست چه خبر؟

 *سخنان هفته گذشته محمد خاتمی در دیدار با دانشجویان باعث عصبانیت عنصر خاکستری اصلاحات شده به گونه ای که در جلسه سه شنبه شب اصلاح طلبان به صراحت خاتمی را ترسو خطاب کرده و گفته:" این آقا خط کش برداشته و می خواهد بین ما خط کشی و مرز بندی کند. مگر اینهایی که به خیابان آمدند با اشاره غیر از من و تو به میدان آمدند که حالا می خواهید بین طرفداران ما مرزبندی کنید؟ من در عقل کسی که این حرف ها را زده شک می کنم."

 *سعید حجاریان که به منزل بهاره هدایت از محکومان فتنه 88 رفته بود، طی سخنانی گفته است:" آمریکا سه پروژه تحریم، جنگ داخلی و حمله مستقیم را در مواجهه با ایران در دستور کار قرار داده است. وی حمله مستقیم را پس از عملیاتی شدن مرحله اول و دوم دانسته و گفته حتی اگر تحقق این دو مرحله مقدماتی 10 سال هم طول بکشد غرب مجبور است صبر کند. وی همچنین جنگ در سوریه را فراملیتی عنوان کرده و گفته سوریه خاکریز اول ایران است.

*برادر یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم در سفر به کرمانشاه با یکی از سران اهل حق دیدار کرده است. گفتگوهای این جلسه حول محور چگونگی حمایت اهل حق از این کاندیدا در انتخابات یازدهم بوده است.

 *محمد رضا باهنر در گفتگو با برخی چهره های سیاسی معتقد است گزینه مطلوب برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری علی اکبر ناطق نوری است. وی تصریح کرده در صورتی که ناطق نوری نیاید علی لاریجانی می تواند گزینه مناسبی برای ریاست جمهوری باشد.

*یکی از عناصر مطبوعاتی حلقه انحراف که اخیرا بحث اعطای مدال لیاقت به دکتر صالحی وزیر امور خارجه را به خاطر برپایی اجلاس غیر متعهدها مطرح کرده ،در جمع همکاران خود هدف از طرح این پیشنهاد را فرار از حکم قضایی عنوان کرده و گفته است:" من در صدد هستم با نزدیک شدن به وزیر خارجه، خود را به عنوان گزینه مطلوب برای سفارتخانه ایران در اسپانیا مطرح کنم."

*یکی از نزدیکان مه آفرید خسروی(آریا) درباره ولخرجی های وی از پول بیت المال به مشرق گفت:" یکی از همسران آریا دارای چهار خودرو و چند مستخدم خارجی بود. مه آفرید خسروی در سفر به هنگ کنگ، برای همسر دومش یک سری جواهرآلات به ارزش 15میلیارد تومان خریداری می کند. وی همچنین در سفر به جزایر تفریحی یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا از بالگردهای اختصاصی استفاده می کرده است.به گفته این فرد نزدیک به آریا، وی در تهران بیش از 500 دستگاه ساختمان مسکونی ،اداری و تجاری دارد."

*یکی از جلسات انتخاباتی مجمع روحانیون روی پشت بام منزل یکی از نمایندگان سابق مجلس واقع در شمالی ترین نقطه تهران برگزار می شود. اگر چه صاحب منزل، فلسفه تشکیل این جلسه روی پشت بام را فرار از افشای مکالمات عنوان کرده اما یکی از اعضا معتقد است شدت دود قلیان هایی که اعضا با ولع هر چه تمام فرو داده و سپس بیرون می دهند مانع از برگزاری جلسه در فضای سرپوشیده می شود.

*شنیده ایم دکتر علی اکبر ولایتی به درخواست برخی پزشکان جهت کاندیداتوری در انتخابات سازمان نظام پزشکی جواب رد داده است. گفته می شود اشتغال عمده وقت وی به بحث بیداری اسلامی مانع از پاسخ مثبت به این درخواست بوده است.

*برادرزاده یکی از کاندیداهای ریاست جمهوری ماموریت یافته تا اقدام به شناسایی ساختمان های مناسب برای ستاد انتخاباتی این کاندیدا در شهر تهران نماید.در حال حاضر ستاد مرکزی این کاندیدای انتخابات یازدهم در خیابان آفریقا می باشد.

*اعضای یکی از فرقه های انحرافی که اقدام به تاسیس شرکتی جهت ارتقای سطح دانش، ارتباطات ، بهره برداری و تکامل کارمندان دولتی و شرکت های خصوصی کرده بودند به اتهام جعل ، کلاهبرداری و فریب بازداشت شده اند. مدیر این موسسه که مدرک سیکل دارد خود را دکتر معرفی کرده و با مدیر عامل یکی از بانک ها مبلغ 900 میلیون تومان جهت ارتقای سطح دانش کارمندان امضا کرده است. مدیر این شرکت مدعی ارتباط با موجودات غیر ارگانیک(اجنه) هم بوده است.

 *یکی از شاعران حامی فتنه که اتهامات سخیفی را علیه بسیج در سال 88 در قالب شعر منتشر کرده بود، اخیرا در یکی از مراکز فرهنگی وابسته به مدیریت شهری به کار گرفته شده است. وی روزهای سه شنبه نشست شعر و ترانه برگزار می کند و این جلسه را تبدیل به پاتوق تبلیغات انتخاباتی نموده است.

  *زندگینامه یکی از وزرای اسبق به صورت غیر قانونی منتشر و به صورت محدود توزیع شده است. این کتاب شامل سه بخش زندگینامه، خاطرات و دیدگاه های وی در بخش صنعت و مدیریت کشور به ویژه دولت دهم است.این فرد که در دولت دهم مسوولیت دارد نقدهای جدی و محکمی بر نحوه انتخاب مدیران در دولت دهم دارد./مشرق


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : گوشه و کنار , سیاست , خبر

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.644 seconds.